Efter et succesfuldt lejeophold i FC Emmen, hvor han fik ni kampe, er Philip Søndergaard vendt tilbage til Brøndby IF. Den 19-årige forsvarsspiller føler sig mere moden og har udviklet sig både mentalt og som seniorspiller. Han er nu tilbage på Vestegnen med et klart mål om at kæmpe sig til en plads på Brøndbys førstehold, og har allerede haft en positiv dialog med den nye træner, Thomas Nørgaard.
Brøndby-talent blev voksen i Holland
