DBU har lukket aftaler med fem af ni fodboldcentre

DBU har indgået aftaler om fem af ni planlagte fodboldcentre. Høje-Taastrup bliver det nationale træningscenter, og fire regionale centre er på plads i Aalborg, Vejen, Silkeborg og Guldborgsund, som del af initiativet “Hele Danmarks Klubhus”. Formålet er at skabe stærkere fællesskaber for børn og unge gennem fodbold. DBU forventer yderligere aftaler i Odense, Rønne, København og Holstebro inden 2026. Finansiering på 1,4 milliarder kroner er sikret fra flere fonde og partnere.

Tilbage
Læs hele artiklen