Medie: FCN betaler rekordsum for angrebs-es

FC Nordsjælland er angiveligt klar til at betale en rekordsum for at hente Alexander Lind, som de betragter som en af Superligaens bedste angribere. Den tidligere Silkeborg-angriber, der i øjeblikket er udlejet fra Pisa, forventes at blive købt permanent. Den italienske transferjournalist Gianluca Di Marzio melder, at handlen er faldet på plads, og ifølge Tipsbladet bliver det historisk dyrt for Farum-klubben.

Tilbage
Læs hele artiklen