OB har forfremmet Adam Amrani til førsteholdstruppen og forlænget hans kontrakt frem til sommeren 2028. Sportsdirektør Troels Bech fremhæver Amranis udvikling og præstationer som U19-spiller som grund til den nye aftale. Amrani, der har trænet med førsteholdet siden sidste sommer, udtrykker stolthed og glæde over forfremmelsen.
Ny aftale: Ungt OB-talent rykker op på førsteholdet
