Silkeborg IF tabte sin første træningskamp under den nye træner, Morten Dahm Kjærgaard, med 1-2 til FC Fredericia. Jens Martin Gammelby bragte Silkeborg foran, men Fredericia udlignede og scorede det vindende mål. Kampen bød også på Aske Andresens debut som ny førstekeeper. Dahm Kjærgaard afprøvede forskellige formationer i kampen, der prægedes af mange udskiftninger og høj temperatur.
Silkeborg indledte med nederlag mod FC Fredericia
