Brøndby jagter svensker i MLS

Brøndby IF søger forstærkning og har efter sigende rettet blikket mod MLS. Ifølge det svenske medie Expressen er den danske klub interesseret i en svensk spiller fra den amerikanske liga.

Tilbage
Læs hele artiklen