Silkeborg misser den store Lind-jackpot

Silkeborg IF får ingen penge fra Alexander Linds videresalg til FC Nordsjælland, da Pisa sælger ham billigere, end de købte ham. SIF, som oprindeligt solgte Lind for ca. 30 millioner kr., vil dog modtage trænings- og uddannelseskompensation. Dette beløb, der forventes at overstige en million kroner, kommer klubben til gode ifølge direktør Kent Madsen. FCN betaler angiveligt 24 millioner kr. for Lind.

Tilbage
Læs hele artiklen