Aarhus Fremad flytter til Silkeborg

Aarhus Fremad flytter midlertidigt deres hjemmekampe til JYSK Park i Silkeborg under renoveringen af Riisvangen Stadion. Klubben undersøgte muligheden for at spille på Vejlby Stadion i Aarhus, men AGF meddelte, at der ikke var plads grundet VSK Aarhus’ og AGF’s egne holds brug. Aarhus Fremads direktør, Jesper Blicher Dahl, udtrykker glæde over aftalen med Silkeborg, men forventer et fald i tilskuerinteressen på grund af flytningen uden for Aarhus. Logistikken er under planlægning.

Tilbage
Læs hele artiklen