Esbjerg fB har købt Gustav Bjerge, en talentfuld midterforsvarer, fra FC Midtjylland og præsenterer ham på en kontrakt frem til sommeren 2030. Sportschef Sebastian Brydegaard udtrykker stor glæde over tilgangen af Gustav Bjerge, der beskrives som en hårdtarbejdende og duelstærk spiller med et fremadrettet blik, som passer godt ind i Efb’s spillestil. Den 20-årige forsvarsspiller har erfaring fra U19-holdet i FCM og senest 22 kampe for Hobro IK.
EfB-boss jubler over tilgang: Et stort potentiale
