FC Midtjylland endte med et skuffende 2-2-hjemmebaneresultat mod Sønderjyske i 3F Superligaen. Hjemmeholdet ledte 2-0 efter mål fra Aral Simsir og Dario Osorio, men Sønderjyske udlignede i de sidste syv minutter via Mohamed Cherif og Olti Hyseni. Mads Bech Sørensen udtrykte frustration over sløseriet og kaldte det en ringe afslutning til TV 2 Sport X. FCM ligger fire point bag AGF, der har en kamp til gode mod Viborg FF.
Ærlig Mads Bech: Vi kommer til at sløse
