Brøndbys forsvarer Luis Binks udtaler, at han havde et godt forhold til den tidligere træner Steve Cooper, men resultaterne udeblev. Cooper blev i maj fyret fra Vestegnsklubben efter en skuffende sæson, hvor holdet ikke kunne hamle op med topholdene i ligaen.