Brøndbys nye cheftræner Thomas Nørgaard har indført en telefonpolitik, der begrænser spillernes skærmtid på klubbens faciliteter. Fremover skal telefoner pakkes væk under fælles måltider og behandling for at fremme et præstationsmiljø og tydelige retningslinjer, især i en klub med mange nationaliteter. Nørgaard, der tiltrådte for nylig, ønsker at skabe klarhed over, hvornår der arbejdes, og hvornår der er tid til telefonen.
Mindre skærmtid i Brøndby: Nørgaard indfører ny telefonpolitik
